söndag 15 mars 2009

fest med tjejerna

Anneli,Melinda & Emma
Jag & Melinda


Anneli & Melinda

Jag & Emma


Jaha då var det lördag igen & då e det bowling & sen utgång som gäller :D,,,,, men först och främst så var vi hemma hos melinda där det blev lite dricka och singstar ( vilket gick skitdåligt haha). Sen blev det bussen till värnhem där vi hamnade på china box & åt innan bowlingen,,,,,sen bar det av till big bowl där vi hade en timme.... riktigt kul " jag spöade alla" hahahaha men det var inte med mycket,därefter var det Ice där vi sjöng halsen av oss sen drog vi till brezz där blev det en hel del dans :D..... tack för en riktigt tevlig kväll tjejer <3<3<3
Dagens citat " 1: kyss mig någonstans & 2 svarade: har jag redan gjort :P "
" E det halsen upp nu eller " haha


Inga kommentarer: