söndag 3 maj 2009

LEDIG!!!

Det har varit en lugn och skön helg, börjde med att vi var lediga från skolan i torsdags så jag och anneli bestämde oss för att ta en runda till stan och handla lite och fika :) mysigt.... Fredagen var rätt lugn vi var inne hos farmor där vi åt mat och drack gott :D tillsammas med micke och pontus trevligt trevligt..... på lördag så hade jag, anneli och melinda bestämt att vi skulle ha filmkväll hemma hoss melinda, vi anlände hemma hos melinda vid 18:00 då vi skulle äta grillat, ( riktigt gott var det ) sen så var det film som gällde, det blev " Beverly Hills Chihuahua " & " Min bäste vänns tjej " inte de bästa filmerna men dem funkade. därefter så följde melinda oss till bussen då jag åkte med anneli till klågrupp sen vidare till Malmö. Väl hemma så la jag mig i sängen och kollade på filmen som jag lånade av anneli " the Descent " och jag säger bara kolla inte på den ensam, FY FAN riktigt äcklig om man inte sett den innan.... På Söndagen så kom hjärtat hit och mötte upp mig, då vi sen tog bilen till hjärup och kollade på match, sen bar det av till burlöv där vi hamnade på Mc donald såklart ;)... gott gott hihi, swn så var det hemfärd efter att varit inne på coop och handlat... hoppas ni andra haft en trevlig helg :D

bilderna kommer senare

Inga kommentarer: