torsdag 30 april 2009

Onsdag!!!!

Dagen började kl 9:00 då vi skulle diskutera vår fråga med sanne, sen hade vi en lång rast på ca 4 timmar då vi repeterade och srev upp vad vi skulle säga på vår redovisning senare på dagen. Kl:13.15 så var det första gruppens tur att redovisa, det gick bra :D sen var det våran tur och fy vad nervös man var hihi :S,,, men det gick jättebra :D, sen var det dags att åka hem, men precis när jag skulle hoppa på bussen från mobilia så ringde Anneli och frågade om jag ville hänga med på Mff,s match då dem mötte gävle, och klart så ville man det :D, tyvärr så blev matchen 0-0 men bättre det än att dem förlorade:D... tack för en trevlig kväll Anneli & jag lovar att jag ska lära mig hejar låtarna till nästa gång :P:P.....

trevlig helg alla, pusspuss <3

Inga kommentarer: