söndag 12 april 2009

Min helg

Vad ska man skriva, det har inte hänt så mycket i helgen, i fredags så bar det av mot arlöv dar jag och camilla tog oss en bowlingrunda och satt och snackade en massa skit hihi, lördagen var rätt så lugn, gick upp vid halv 10 för att jag skulle iväg och fixa biljetter till matchen på måndag, men tyvärr så var dem slut så det blir ingen match för mig och Anneli men men det kommer fler :D, efter det så drog jag, farmor, pappa och kusinerna upp till stan i det fina vädret där vi gick runt och tittade lite, blev inte så långvarigt eftersom jag skulle hem till vellinge. Och nu e det söndaga och vädret e underbart :D ska snart iväg till en polare så det blir väl en massa prat och en skön promenad i det vackra vädret :D.... Imorn bittig vid 11 tiden så ska jag och mamma ner på gymet och träna sen där efter så ska jag hem till pappa för på tisdag så e det skolan som gäller... men hoppas ni andra har haft en trevlig helg :D ha det gut så länge

puss

Inga kommentarer: