söndag 5 april 2009

Party !!!

Lördagen den 4/4

Johanna & Jag

Fy fan vilken lördag :D:D, den startade med att jag mötte upp emma på södervär där vi tog bussen till bara, på värnhem så hoppade johanna på och så bar det av mot Melinda :D. Väl framme hos Melinda så var det mat ( kycklingsallad ) den var riktigt god, det blev även en massa prat och skratt vid matbordet, efter middagen så var det singstar och dricka som gällde, senare på kvällen så var det avfärd till ICE och sen Breezé:D:D. det blev en riktigt lyckad kväll med en massa humor och härligt sällskap. Vi var 4 st som skulle sova hemma hos Melinda, Jag, Anneli,Emma & Jenny... Vi vaknade vid 11 tiden och satt och snackade lite tills Jenny skulle bli hämtad, sen tog vi oss ner till affären för att handla skinka och hårfärg till Anneli :D, det blev även vars en glass, vi gick hem och lagade lunch och plockade undan på nedanvåningen. Sen så följde vi Emma till bussen vid 15:00 & vid 17:00 så bar den av in till Malmö igen för att äta. Sen så körde Anneli och Melinda hem och jag gick till bussen. Men fy vilken lördag, det var riktigt kul :D....
Jag, Melinda & Emma

Melinda & Anneli

Anneli, Jag & Melinda

Inga kommentarer: